søndag den 29. november 2009

Så blev det 1. søndag i advent og adventskransen blev tændt..







Så blev nåede jeg til vejs ende med min julestue. Det var ikke så succesfuldt som det plejer at være og det var lidt trist. Jeg synes, at jeg havde lavet mange skønne ting, men der kom bare ikke nok og så dem og KØBTE DEM..

Men jeg giver ikke op, det har jo været lidt som at starte forfra igen, bare et nyt sted.

Nu ser jeg frem til påske, hvor jeg skal åbent igen og sælge masser at lys i forårsfarver, dekorationer og påskekurve og ikke mindst mine hjemmefarvede æg..

Men der er jo LAAAANG TID til, nu skal vi jo først have overstået julen.

God 1. søndag i advent...






1 kommentar:

  1. Tak i lige måde Birthe, og tak for alle de skønne lys jeg fik købt med hjem..De brænder helt fantastisk og jeg har et hav af tændt lys rundt omkring i hele huset...De er så smukke :-)
    Hvorfor vente til Påske med at holde åbent, der er da mange weekender inden da';-)

    SvarSlet